1 Yorum
Lütfen giriş yapınız. Hep çiçek hep güzel olalım canım ne güzel denk gelmiş 🥰Bu arada
Gülce benim de okumayı düşündüklerimden🌹🌺☺️
Saliha evet canım okumalısın, şiirlerini dinle aynı zamanda, oldukça dinlendirici.🌹📖🙏🏼
Funda Usta dinleyeyim canım teşekkür ederim önerin için 🥰🌺nice çiçekli kitaplara 🌸📚