Bu gün bilge yazarlar projesinde ilk günümdü!
Günün özeti:
Bizim okulun kayıtını yapmamışlar sonra bizi bir sınıfa şutladılar. Sınıf atkadaşlarımla aynı sınıftayım en azından. Öğretmenimiz tatlı biri sevdim. 1 saatlik arada kampüsü gezdik aşırı hüzel bir yerdi. Sonbahar havası hakimdi bende sonbahar tarzında giyinmişken fotoğraf çekindim. Haftaya hikaye ödevimiz var. Bir de cumaya kadar sınıf grubuna isim seçenekleri üreticez. Şu anki adı yağmurun tohum bahçesi. İlk başlayanlara tohum deniyormuş 😔✊
Neyse güzel bir gündü. Ama annem tek gitmemi istiyor artık ama ben kendimi hazır hissetmiyorum 😭