1k okurları Yahudi markası Coca Cola içmez :)
Tenekenin içinde "Coca Cola Light" denen bir sıvı vardı. Aşırı tatlıydı ve fosforik asit içeriyor olmalıydı. İğrenç bir şeydi.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı
·
4.660 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ha gayret ♛hakan♞kutlu♛ 15 kitap kalmış :)) bravooo
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Yıldırım nasıl da tanıyorsun beni Hocam 😂 225 güzel bir sayı orda durmak lazım
Kamu spotu:))
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Hedefim, Kamu spotundan sorumlu Bakan olmak 😂
♛hakan♞kutlu♛ iyi gidiyorsun olursun yakında bence:)))
♛hakan♞kutlu♛ bakan olmak için fazla duyarlısınız . 1-0 eksiyle başlarsınız
Ben Sarı Pepsi istiyorum. 😂
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Elimizde sarı bir tek papatyamız kalmış ondan versek 😂🌻
♛hakan♞kutlu♛ papatya, melisa, ıhlamur toplayıp içeçeğim birazdan 😂
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
A. afiyet şifa olsun 😊
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Bu dünyada kim ne kadar Coca Cola içtiyse cehennemde o içtiği kola onun yakıtı olacakmış 😊 derileri yandıkça yeni deriler giydirilip sonsuza kadar bu döngü devam edecekmiş. Kola içerken aklınızda olsun 😊
♛hakan♞kutlu♛ Aklımdan biran bile çıkmıyor
İçmiyoruz:)
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Eviminiz içine bile sokmuyoruz, var mı bizden daha Müslümanı 😊