5/10
·168 syf.··
5 günde okudu
·
2025 15. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,7bin okunma
·
1.295 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bitkidoktoru
Gönderi Sahibi
Çok ön yargı ile baktığım bir eser , hep hiç okumam dediğim bir kitaptı… merakımla başa çıkamadım :))
Bitince yorumunuzu cok merak ediyorum. Benim en sevdiğim kitaptır. Hayatımda 3 kez okuduğum tek kitap. Bende başlarken sizin gibi düşünüp ön yargılı davranmıştım. Bakalım sizin tepkiniz ne olacak..☺️🦋
Bitkidoktoru
Gönderi Sahibi
Aypi68 elbette bakalım incelemesini mutlaka paylaşacağım ☺️ teşekkür ederim 🙏
Bitkidoktoru Bende merakla bekliyorum. Keyifli okumalar dilerim 🦋☺️