·398 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2018 13:42 Çok özlemişim Nevzat Komserim'i gerçekten.. Kitabın karakterleri, Ahmet Ümit okuyanların Beyoğlunun En Güzel Abisi'nden bileceği üzere aynı kişiler. Benim de o kitaptan sonra okuduğum ikinci Ahmet Ümit kitabıydı. Yine sürükleyici, merak uyandıran bir kitaptı ama bu sefer konusu gereği acı doluydu, her zamankinden daha farklı şekilde. Konusu hakkında kısaca bilgi verirsek; bir seri katili yakalamaya çalışıyor bu kitapta Nevzat Komser ve ekibi, 12 çocuk tacizcisini geçmişte öldüren bir katil.. Ve günümüzde tekrar ortaya çıktığı görülüyor... Ayrıca bir yan konu olarak da Suriye'de olan savaşlardan dolayı Türkiye'ye gelmek zorunda kalan insanların sefilliğini, çaresizliğini ve onlardan yararlanmaya çalışan fırsatçı insanları da konu edinen bu kitap, gerçekten okurunu derinden etkiliyor. En azından kendi adıma bunu söyleyebilirim. Hem o taciz olayları, hem de çaresiz insanların başına gelenler sizi etkilerken, bir yandan da olayları takip edip sonucu merak ediyorsunuz, herkese tavsiye ederim.