Altı Harfli Bir Tatlı Bazı kitaplar hikayesini fısıldar. Okurken olaylar zincirine değil hafızamın içinde yürüdüm. Kes bütün iplerini sen kukla değilsin kaderinin hakkını veren müthiş bir oyuncusun. Sonra anlıyorsun ki kendisine iyi gelmeyene kimse iyi gelmiyormuş. Ve sonra anlıyorsun ki Kendi gözyaşını silmeyenin kimse silmiyormuş. Ve sonra anlıyorsun ki kendisi için bir hayat harcamayana kimse bir hayat vermiyormuş. İnsan bazen kalabalıklar içinde de yalnızdır. Kitap bitiminde büyük bir farkındalık yaşadım. Kitabın üslubuna gekecek olursam yazarımızın aşırı doğal ve içten bir dili vardı. İnsanı yormayan akıcı bir üslup. Herkese gönülden tavsiye ederim. Keyifli okumalar.