👍🏻😊 Görmediğim, rastlamadıpım baskı, bu yüzden acaba yeni baskı mı diye merak ettim. "Sakla samanı, gelir zamanı" atasözümüz var :) Köhnelmiş kitapları bilirim. Öyle anlattın ki, ver de okuyayım diyesim geldi. Can sağlığı, sabır ve okumanın keyfi dileğiyle..