Kitabın sırf dizini 15 sayfa! Tıpkı Yılmaz Özdil gibi, kırk yama gibi kafayı allak bullak eden bir çalışma. Siyasi kitaplar biraz böyledir belki ama bunları sunuş biçimini beğenmiyorum. Bir şekilde almış bulunduk ve nihayet bitirdim.
İçerisinde yazanlar birbirini tekrar eden bilgiler aslında. Bu kadar uzatmanın alemi bence yoktu. Bu kadar isme ve olaya yer vermeye de gerek yoktu.
Çok savruk, anlatılanlar iyi düzenlenememiş ve odaklanmakta zorlandığım sıkıcı bir kitap olmuş. Biraz ticari kaygılar sezdim. Soner Bey yeni şeyler söylememiş. Hep aynı nakarat.
Neyse daha da böyle bir kitap okumam.
Tağut Tağut