Dikkat ettim, beğenmeyenler acımadan 5'leri basmış, ama sizin gibi çok beğenenler puanlama yapmaya gerek görmemiş. Bu yüzden de kitabın puan ortalaması düşük görünüyor. Bence bu kadar beğendiyseniz bir 10 verin, hak yerini bulsun :) Bu yıl benim de en sevdiğim roman bu oldu, görünce yorum yapmadan geçemedim. Sevgiler :)