Witcher serisinin dördüncü kitabı!
Geralt ve Ciri'nin hikayesini okumak gerçekten çok hoşuma gidiyor.
Bu kitapta Kuzey Krallıkları, Nilfgard İmparatoru Emhyr van Emreis tarafından işgal edilmekte. Ve o korkunç savaş başlıyor. Yen ve Ciri'nin yolculuğunu okumak güzeldi. Ciri'nin okula gitmesi için yapılan bu yolculuk hiç planlandığı gibi gitmedi tabii. Ciri, Yen'den kaçtı ve kaçarken Vahşi Av peşine takıldı. Kaderin cilvesi öyle bir işliyor ki, bu kaçışın sonu Yen ve Ciri'yi, Geralt'ın yoluna düşürüyor.
Cadılar meclisinde çıkan darbeyi okumam beni gerdi! Şuan Yen nerede mesela??! Geralt az kalsın ölüyordu! Oradan zor kaçtılar. En soluksuz okuduğum kısımlardı burası.
Okurken gerginlikten sayfaları nasıl çevirdiğimi hatırlamıyorum bile!