·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2018 16:17 Yoruma nasıl başlasam bilemedim, çok dokunaklı bir kitaptı. Başkahraman o kadar naif, o kadar ince düşünen bir kişiliğe sahip ki gerçekten böyle bir insan olabilir mi diye düşündürüyor. Kitapta, bir insanın kendi içindeki huzursuzlukları ve çıkmazları, hayattan zevk alamaması veya amacının olmadığını düşünmesi ve bir insan, bir kadınla beraber tersi yönünde olayların gelişmesini anlatıyor diyebilirim kısaca. Etkileyici ve naif dili ile en derinlerinize dokunacak bir kitap, bu kitap benim yazardan okuduğum ilk kitaptı ve bu kitabı okuyarak Sabahattin Ali ile tanışmış oldum, tanıştığıma da çook memnun oldum.