arada bir kaç "sevdiğim tür dışı" kitap sıkıştırmak gerekiyor 🤓 hem bana detoks oluyor, hem de "okunması gerek" klasiklerden de "hiç okumadım" demek istemiyorum. Ne zaman kitap muhabbeti açılsa dost meclislerinde "şunu okudun mu?" "bunu okumalısın" sözlerini duymak garip hissettiriyor. Sanki hiç kitap okumamışım muamelesi görüyorum. Şöyle kalıyorum muhabbette:
Ama ama Fantastik 🥹 ama Unutulmuş Diyarlar, Drizzt, 🥹 Ejderhalar, goblinler, büyülü kılıçlar 🥹🥹
ehehhe