·152 syf.····Okunma: 30 Aralık 2025 21:57 Bu kitabı okursanız edebiyat klasiklerinden bir kitap okumuş olursunuz.
Fakat bu kitabı okuyup, üzerine düşünürseniz, hayatın acımasız olduğunu, insanların eşit olmadığını, bazılarının adaletli olmadığını, kötülüğün, riyakarlığın, çıkarcılığın, her türlü pisliğin, iğrençliğin olduğu, ideal bir dünyada yaşamadığımızı, vatan sevgisinin, insan sevgisinin bittiğini, iyiliğin beş para etmediğini, doğa ve hayvan sevgisinin olmadığı bir zamanda yaşadığınızı da fark edersiniz.
Bu farkındalık sizi bir şeyler yapmaya iter mi? Bilemem.
Demokratik bir ülkede yaşıyoruz ve bizi yönetmesi için dönem dönem "oy kullanarak" birilerine "yetki" veriyoruz.
Eh, yine günün sonunda demokrasi var. Bazılarımız domuzcuklara oy vermiş/verecek...
Neyse, yapacak bir şey yok, benim pek sevgili Boxer isimli dostlarım :)
Çok çalışmaya devam...
Hee bir de unutmadan, neyse, silivri biber acıdır şimdi. Önümüz de kış :P