·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Nisan 2018 17:48 Stefan Zweig’ın dilini beğeniyorum ve ayrıca psikolojik tahliller, kişinin kendi içindeki dünyasını, psikolojik durumlarını çok iyi yansıttığını düşünüyorum. Bu kitaptaki hikayelerde, kişilerin çaresizliği, ruhundaki sallanmaları ve sonucundaki intiharlarını anlatıyor. Tavsiye ediyorum herkese