10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2018 20. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2018 17:48
Stefan Zweig’ın dilini beğeniyorum ve ayrıca psikolojik tahliller, kişinin kendi içindeki dünyasını, psikolojik durumlarını çok iyi yansıttığını düşünüyorum. Bu kitaptaki hikayelerde, kişilerin çaresizliği, ruhundaki sallanmaları ve sonucundaki intiharlarını anlatıyor. Tavsiye ediyorum herkese
Edebiyat
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202182,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.