Katıldığım bir grup sayesinde okuduğum bir kitap oldu Kalk Bi Dopamin Demle . Serkan Karaismailoğlu 'ndan okuduğum ilk kitaptı aynı zamanda.
Doğruyu söylemek gerekirse kitaba ön yargıyla başladım diyebilirim. Klasik bir kişisel gelişim kitabı olduğunu düşünüyordum ancak kitap sayfalarını çevirdikçe beni yanılttı. Başından sonuna kadar yazım tarzı, sürükleyiciliği, içeriği ile çok beğendiğim bir kitap oldu. Her okurun anlayabileceği düzeyde yazılmış, dopaminin mantığını bulabileceğiniz güzel bir çalışma olmuş. Özellikle tüketimin bu kadar arttığı günümüz döneminde çok gerekli bir okuma olduğunu düşünüyorum.
Tavsiye ederim. Serkan Karaismailoğlu'nun diğer kitaplarına da mutlaka bakacağım.