·168 syf.····Okunma: 03 Ocak 2026 21:34 Wikipedia'ya göre Proust'un daha toyken arkadaşları aracılığıyla sosyete ortamına girip oradaki gözlemlerini allayıp pullayıp yazına aktardığı hikayelerinden oluşan bir kitap. Okurken pek keyif almadım sıkıcıydı çoğu hikaye. Sosyetelerin aşk ortamı o kadar da ilgi çekici değil. Ama en son hikaye iyiydi. Kıskançlık ne olursa olsun insana zarar gerçekten.
Proust esasında 20.yüzyılın ağır romancılarından nasıl yazıyor okunabilir mi diye benim gibi başlamak isteyen insanlar ilk başta bunu okusun sıkılmazsa kült eserlerine geçsin