Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beğenmedim. Yazarın başka kitaplarını okumadım ama umarım diğerleri bu kitap gibi sıkıcı değildir. Konu ziyan edilmiş gibi hissettim daha iyi dramatize edilebilirdi. Gezegen tasviri güzeldi en azından ya o Kış'ın ve uçsuz bucaksız buzun soğuğun etkisini bu sıcak yaz aylarında bile hissettim. Konu olarak çok zayıftı ama ya kitaptaki insan ilişkileri diyaloglar vs acayip basit geldi gözüme.
Cengiz Aytmatov'un istisnasız her kitabını bayılarak okudum ve okumadığım kitabı kaldıysa onu da aynı heyecanla okurum ya. Yine mükemmel doğa tasviri sade ve ama etkili bir olay örgüsü. Bir yandan masallar yoluyla tarihsel bağ kırıntıları var bir yandan o yaşanılan döneme ve dönemin insanlarına eleştiri var. Kısa da olsa insan Cengiz Aytmatov okuyunca doyuyor cidden. Bu arada Orozkul okuduğum romanlardaki en kötü karakterlerden biri olabilir ya kitabın sonunda kazanmış gibi olması biraz can sıkıcı sadece ama Cengiz Aytmatov bu kitaba gelen eleştirilere kitabın sonunda gayet güzel cevap vermiş.