4/10
·304 syf.··
2026 12. kitabı
Beğenmedim. Yazarın başka kitaplarını okumadım ama umarım diğerleri bu kitap gibi sıkıcı değildir. Konu ziyan edilmiş gibi hissettim daha iyi dramatize edilebilirdi. Gezegen tasviri güzeldi en azından ya o Kış'ın ve uçsuz bucaksız buzun soğuğun etkisini bu sıcak yaz aylarında bile hissettim. Konu olarak çok zayıftı ama ya kitaptaki insan ilişkileri diyaloglar vs acayip basit geldi gözüme.
Edebiyat
Karanlığın Sol EliUrsula K. Le Guin · Ayrıntı Yayınları · 20213,982 okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.