“Yazdıklarımın hayati ve hafif olmasını da istiyordum, tıpkı birinin, belki Nietzsche'nin, belki başka birinin dediği gibi, hayati ve hafif...
Aziz Georgi Günü'ne kadar yaşayabilsem, diye tekrarlardı babam, bir araya gelsek. Kitabı bu tarihte bitiriyorum. Aziz Georgi Günü.” s.199
Kulüp arkadaşlarım yarın ben tarafından linçlenecekler, zira abartıldığı kadar hüzünlü ya da muazzam bir kitap asla değil.
Babasız büyümüş biri olarak yas sürecini yakınen yaşadım, yazardan çok daha küçük yaşta. Ölüm ya da gidişler benzerdirler. Ama ben yaşadıklarımı bir kitap olarak yazsam daha muazzam olur, iddia ediyorum. Beni ağlatmadı, hüzünlendirdi evet. Ansıma defterinden öteye geçiremedi beni, so sorry. Son zamanlarda okuduğum popüler kitaplar ( Bekle Beni , Aylardan Kasım Günlerden Perşembe , Altı Harfli Bir Tatlı) beni hayal kırıklığına uğrattılar. Üzgünüm, sen de bu kervana katıldın Bahçıvan ve Ölüm . Evet hayati ve hafif anlatmışsın. Ama bana daha vurucu olanı lazım ;)
Sana katılıyorum. Altı Harfli Bir TatlıBahçıvan ve Ölüm ikisini beğenmedim. #k:507066yi sevdalım hayatı okuduğum için okumadım gerek görmedim.
Lakin Gece Açan Çiçekler i beğeniyorlar umarım o hayal kırıklığına uğratmaz.🤷🏻♀️