Korkacak bir şey yok.
7/10
·208 syf.··
2026 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Ocak 2026 21:29
“Yazdıklarımın hayati ve hafif olmasını da istiyordum, tıpkı birinin, belki Nietzsche'nin, belki başka birinin dediği gibi, hayati ve hafif... Aziz Georgi Günü'ne kadar yaşayabilsem, diye tekrarlardı babam, bir araya gelsek. Kitabı bu tarihte bitiriyorum. Aziz Georgi Günü.” s.199 Kulüp arkadaşlarım yarın ben tarafından linçlenecekler, zira abartıldığı kadar hüzünlü ya da muazzam bir kitap asla değil. Babasız büyümüş biri olarak yas sürecini yakınen yaşadım, yazardan çok daha küçük yaşta. Ölüm ya da gidişler benzerdirler. Ama ben yaşadıklarımı bir kitap olarak yazsam daha muazzam olur, iddia ediyorum. Beni ağlatmadı, hüzünlendirdi evet. Ansıma defterinden öteye geçiremedi beni, so sorry. Son zamanlarda okuduğum popüler kitaplar ( Bekle Beni , Aylardan Kasım Günlerden Perşembe , Altı Harfli Bir Tatlı) beni hayal kırıklığına uğrattılar. Üzgünüm, sen de bu kervana katıldın Bahçıvan ve Ölüm . Evet hayati ve hafif anlatmışsın. Ama bana daha vurucu olanı lazım ;)
1000Kitap
Bahçıvan ve ÖlümGeorgi Gospodinov · Metis Yayınları · 202514,5bin okunma
·
1 +1'leme
·
1.663 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sana katılıyorum. Altı Harfli Bir Tatlı Bahçıvan ve Ölüm ikisini beğenmedim. #k:507066yi sevdalım hayatı okuduğum için okumadım gerek görmedim. Lakin Gece Açan Çiçekler i beğeniyorlar umarım o hayal kırıklığına uğratmaz.🤷🏻‍♀️
Gülün Adı
Gönderi Sahibi
♡ Rachael ツ bir şans daha vermelisin 😌 özellikle Âşıklar Delidir ya da Yazı Tura için 😇
Kesinlikle boş yere abartılan bir kitap ben de sevmedim 🤦‍♀️
Gülün Adı
Gönderi Sahibi
Enteresan gerçekten 😌
Ben de beğenmedim o zaman almıyorum 🫣 Daha vurucu olanı bulana kadar okumaya devam 🥀
Gülün Adı
Gönderi Sahibi
👌🏻😌