·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2018 13:37 Zweig'in şu ana kadar okuduğum tüm kitaplarında genel mânâda aynı olaylar gerçekleşiyor. Zayıf iradeye sahip birinin başından geçen travmatik bir olay ve bu olayı okurun öğrenmesi için anlattığı ikinci şahıs veya bir mektup. Karamsar, intihara meyilli ve hislerinin kölesi olmuş bir ana karakter. Zweig kitaplarını kaliteli yapan da bu durumu harika bir anlatımla sunması. Ancak kitapların kısa olması ve her birinin benzer olması nedeniyle okuduğunuz her Zweig kitabında aldığınız tat azalıyor. Kitapları tavsiye ederim ancak mümkün olduğunca aralıklı okumanızda fayda var.