Daha iyi bir ev için daha iyi bir yolculuk olabilirdi
6/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2025 19. kitabı
·
89 günde okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2025 00:00
Nermin Yıldırım kitapları benim için her türlü garantidir. Dokunmadan ve Unutma dersleri sonrası “ Ev” kitabını aldım ve büyük bir heyecan ile başladım. Anlatım tarzı ve çizgisi çok belirgin ve edebi açıdan doyurucu olduğunu söyleyebilirim fakat bu kitap olay örgüsü ve konusu itibariyle beni sürüklemedi. Gerçekçilik yakalamak istedim daha çok sanırım. Tam odaklanacağım derken yeniden dağıldım. Neden böyle oldu bilemiyorum belki de zamanı değildi. Hatta kitabı bitireli çok oldu fakat yeni yeni yorumlama fırsatı yakaladım. Kitabımız üç bölümden oluşuyor. Esas kızımız Seher’in çocukluğunda o evden o eve savruluşları, psikolog Çiğdem hanımla görüşmeleri ve İspanya’daki kutsal haç yolculuğu sırasındaki yaşadıkları üzerine. Bir son için çıkılan yolculuk yeni bir başlangıca nasıl döner bu romanda okuyoruz. Herkes bir yere bir eve ait olmak ister gerçek anlamda kabullenilmek ister. Yerimizi yöremizi bulmak isteriz. Düşünce güzel fakat yolculuk sırasında karşılaşılan kişiler ile yapılan diyaloglar konuyu uzatmış gibiydi. Hikaye’nin içine girmekte zorlandım ben şahsen. Belki yeniden tekrar okurum. Biliyorum ki seveni çok... bayabayaokur
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,8bin okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.