-Çoğunlukla öyle olur.
-Yani bizim sıkıntılarımız, hüzünlerimiz, depresyonumuz, bize uyanmak için çağrılar yaptığı halde, hiç uyanmadan tüm ömrümüzü geçirebiliriz.
-Evet, çoğunluk uyanmaz. Bu çağrıların bir öteki yüzü de şudur: Çok özel olduğundan bizim için olan çağrıyı başkası anlamsız ve saçma sapan bulabilir.
SavaşçıDoğan Cüceloğlu