Sıkılıyorum buaralar çoğu şeyden. Başladıklarımı yarım bırakıyorum. Yaklaşık üç kitap öyle bekliyor. Kiminin akışının hep aynı yönde gitmesi kiminin akıştan fazla uzaklaşması kiminin beni yönlendirirmiş gibi dili kimininse çok derinliği canımı sıktı. Aslında hepsi güzel de bende birşey var. Fazla derinlikli değerlendirir mi oldum da anlamlandırmalar içimi karartır oldu. Birşey var ama, belki de birşey yok. Bu yüzden ışığım sönük. Bu kitaba başlama amacım 1.i ince 2.i Stefan Zweıg ne denilebilir ki başka.