Güzel bir gün ölmek için ;
“Güzel bir gün ve ben yaşıyorum.”
Alıntı
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
2.565 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hava çok kasvetli ya ben bu havada ölmem:) Bir de yağar falan mezarlıkta arkamızdan sövmesinler:))
Niçeda
Gönderi Sahibi
✯☭✯✧ Che ✧✯☭✯ aa evet o da orda gittim 🥹