Niçeda
@Niceda · 4ay
Takip Et
Güzel bir gün ölmek için ;
“Güzel bir gün ve ben yaşıyorum.”
Alıntı
Tutunamayanlar
Oğuz Atay
269 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
2.565 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
✯☭✯✧ Che ✧✯☭✯
Hava çok kasvetli ya ben bu havada ölmem:) Bir de yağar falan mezarlıkta arkamızdan sövmesinler:))
3
Önceki 2 yanıtı göster
Niçeda
Gönderi Sahibi
✯☭✯✧ Che ✧✯☭✯
aa evet o da orda gittim 🥹
1
1 yanıtı göster
Gizle