Bazı insanları asla affetmeyeceğim.
Ruhunu altüst eden şey değersizlik duygusuydu, kendini bir hiç gibi hissetmesiydi.
Sayfa 15 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
··2 alıntı·
4 +1'leme
·
23,1bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsan kendisini hiçbir zaman bir hiç gibi hissetmiyor da, zihninde çok değerli zannettiklerinin bir hiç çıkmasını kabul edemiyor.
Ceren
Gönderi Sahibi
Kaybedilen vakit değil, o vakte sığdırılan anlam acıtıyor aslında. Tecrübe, bazen ödenen en ağır bedeldir.
Affetmek, bazen yapılan haksızlığa ortak olmaktır. İnsanın ruhunu altüst edenleri o enkazın altında bırakmak en doğrusu... Bazı cümlelerin ruhu var bence, harika bir alıntı....🌼🌼🌼
Ceren
Gönderi Sahibi
Ne güzel ifade etmişsiniz… Bazı affedişler gerçekten iyileştirmez; sadece yükü görünmez kılar. 🤍
Herkesi Allah'a havale ettiğim bir sürece girdim..
Kesinlike katılıyorum bende bazılarını asla af etmem
Ve bunu bilerek yapmaları...
Reklam
Ben de…