Ceren
@edebiyatguncemm · 4ay
Takip Et
Bazı insanları asla affetmeyeceğim.
Ruhunu altüst eden şey değersizlik duygusuydu, kendini bir hiç gibi hissetmesiydi.
Sayfa 15 - Kültür yayınları
·
Kitabı okudu
Alıntı
Yakıcı Sır
Stefan Zweig
2073 beğeni
·
33 paylaşım
·
2 alıntı
·
4 +1'leme
·
23,1bin Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Cuma Bozkurt
İnsan kendisini hiçbir zaman bir hiç gibi hissetmiyor da, zihninde çok değerli zannettiklerinin bir hiç çıkmasını kabul edemiyor.
8
Önceki 2 yanıtı göster
Ceren
Gönderi Sahibi
Kaybedilen vakit değil, o vakte sığdırılan anlam acıtıyor aslında. Tecrübe, bazen ödenen en ağır bedeldir.
12
1 yanıtı göster
Gizle
Hatice izol
Affetmek, bazen yapılan haksızlığa ortak olmaktır. İnsanın ruhunu altüst edenleri o enkazın altında bırakmak en doğrusu... Bazı cümlelerin ruhu var bence, harika bir alıntı....🌼🌼🌼
9
Ceren
Gönderi Sahibi
Ne güzel ifade etmişsiniz… Bazı affedişler gerçekten iyileştirmez; sadece yükü görünmez kılar. 🤍
5
2 yanıtı göster
Gizle
Ayça
Herkesi Allah'a havale ettiğim bir sürece girdim..
8
Mohamedy
Kesinlike katılıyorum bende bazılarını asla af etmem
1
Büşra kurtuluş
Ve bunu bilerek yapmaları...
3
Reklam
G.
Ben de…
1