Herkese merhaba :)
Eğer beni tiktokta da desteklemek isterseniz hesabım : @bookswithemir
Kitabı aşşırı beğendim ve uykum yokken öyle bir başlayayım dedim ta ki bu saat (06.42) olana kadar okuyup bir yandan da alıntılarını sizlerle paylaşana kadar kitabın başından kalkamadım.
Gerçekten bence herkesin okuması gerektiğine gönülden inandığım sayılı kitaplardan oldu kendisi.
Kitap boyunca aslında mutlu olmanın inanılmaz büyütüldüğünü ve insanların mutsuz olmak için kendilerine zaman, alan tanımamalarından bahsediyor.
Ben özellikle son 2 yıldır falan olsa gerek mutsuzluğa karşı yersiz bir korku beslenildiğini ve ondan kaçmaya çalışıldığını düşünüyorum. İnsan olarak ne kadar mutluluğu, heyecanı, sevinci yaşıyorsak bence mutsuzluğa da bir o kadar yer vermeliyiz çünkü hayatta her şey zıtlarıyla var olur, mutsuz olmadan mutluluğu nasıl öğrenelim ki sonuçta?
Kitap boyunca da aslında bundan bahsediyordu.