Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur · 4ay
Takip Et
Sevgili Dost,
Şubat ayına
hangi kitapla
merhaba dedin❓️💬
Yorumlarda Buluşalım!
247 beğeni
·
10 +1'leme
·
20,5bin Gösterim
175 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
O sırada ocak ayını 1 kitapla kapatan ben...
16
2 yanıtı göster
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Bu ayki listenizde yer alsın:
#294955421
5
4 yanıtı göster
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Bu aya da
Âşıklara Yer Yok
ile devam...
7
3 yanıtı göster
Tuba ️️️️
Altı Harfli Bir Tatlı
ile merhaba dedim, çok az kaldı bitmesine 🌸
1
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Çok seveceksiniz...
1
1 yanıtı göster
Gizle
Yol defterim
Okumak için geç kalınmış bir kitap :)
Kürk Mantolu Madonna
3
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Seveceksiniz. 😊
1
Gizle
Reklam
Ferhat Ç
Çok verimli Ocak ayından sonra Şubat yani bugüne
İşin Aslı, Judit ve Sonrası
ile merhaba diyeceğim.
3
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Kutlarım. Benim 1 kitapla geçti ocak. Keyifle okuyun. 😊
1
1 yanıtı göster
Gizle
Hilal Kucur
Bitmek bilmeyen bir ayın ardından şubat ayına Kemal Varol/Ucunda Ölüm Var adlı kitapla başladım😌🌸
4
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Umarım şubat daha kolay ve huzur dolu geçer. Güzel başlangıç, keyifle...
1
Gizle
İleri