babaannemi dün kaybettik. "zaten yetimdik, şimdi de öksüz kaldık annem" bağırışlarını duyuyorum dışarıdan. o kadar beklenmedik ki ölümü. birazdan uğurlanacak ama onu çok özlüyorum. Biz Allah'a aidiz - إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ (ve kuşkusuz O'na döneceğiz
·1 alıntı·
2 +1'leme
·
18,8bin Gösterim
35 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Aldığı Allah’ındır, verdiği Allah’ındır. Her şey O’nun katında belirli bir ecel iledir. Sabret ve karşılığını Allah’tan bekle." (Buhârî, Cenâiz, 33)"Allah ecrini büyük kılsın, sabrını güzel eylesin ve ölünü bağışlasın." (Nevevi, el-Ezkâr, s.126)
nida
Gönderi Sahibi
amin, rabbim razı olsun
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun... Allah sizlere metanet, ona da cennetinin en güzel köşelerinden bir yer versin. Başınız sağ olsun, cennette kavuşun inşallah tüm aile. Amin.🌷
nida
Gönderi Sahibi
rabbim razı olsun abla 🌷
Rahmetler olsun, mekanı cennet olsun… sabırlar diliyorum… hatıraları da sizinle yaşayacak hatta daha çok yaşayacaktır… gözleriniz hep multu günlerinize anlarınıza yaş döksün… 🖋️
nida
Gönderi Sahibi
Amin, rabbim razı olsun
Mekanı cennet olsun Allah kalanlara sabır versin
nida
Gönderi Sahibi
Amin, rabbim razı olsun
Allah rahmet eylesin, mekânı cennet olsun. Allah sabırlar ihsan eylesin. Allah cennette buluştursun sizi.
nida
Gönderi Sahibi
Amin, rabbim razı olsun hocam
Reklam
Başınız sağolsun. Mevlam sabırlar, kuvvet versin inşallah.
nida
Gönderi Sahibi
amin, rabbim razı olsun
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
nida
Gönderi Sahibi
amin, rabbim razı olsun hocam