İki yakın arkadaşın mektuplaşmaları sonucu pek çok ailede karşılaşabileceğimiz kesitlere şahitlik ediyoruz. Mizahla ironiyi çok güzel harmanlayan Aziz Nesin’in çok güzel hikâyelerini okuduğum için bunun dili biraz vasat geldi. Tabii yetişkin bağlamında değerlendirdiğimde vasat diyorum yoksa ortaokul öğrencileri severek okur. Böyle diyorum ama ben doksanların çocuğu olduğumdan belki bu kesitler bana çok tanıdık gelişmiş de olabilir. Alfa, Beta diye tanımladığımız bu yeni nesle gerçekten hitap eder mi onu da okutup fikir aldıktan sonra netleştirebiliriz. Bu arada bazı hikâyeleri okurken Hababam Sınıfı izliyormuş gibi oldum. Bir şans verebilirsiniz. Kitapla kalın. @Criticalreader Aziz NesinŞimdiki Çocuklar Harika