Puan vermedi·168 syf.··Beğendi
· Herkese Merhaba <3
Şermin Yaşar’ın kalemiyle ilk kez tanıştığım Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu’nun yorumuyla geldim.
Konusundan kısaca bahsetmem gerekirse;
Kitap 19 öyküden oluşuyor.
Bu öykülerden kiminde göçüp gidenlerin hikayesini, kiminde ise arda kalanların hikayesini anlatıyor yazar.
Öykülerdeki karakterler o kadar içimizden biri gibi tanıdık geliyorki insana onların acılarıyla özdeşleşiyorsunuz. Her öykü, kendi içinde birden fazla duygu barındırıyor.
Genel olarak hepsini çok severek okudum. Özellikle; Kimlikte Nurşen, Fehime Halamı Kaybedip Tekrar Bulduğumuz Gün ve Geçtiğimiz Kırk Gün favori hikayelerim oldu.
Ben yazarın dilini ve anlatımını çok sevdim. Henüz okumayan tüm okurlara canı gönülden öneririm.
OKUYUN OKUTUN
Kitapla Kalın
Sevgiler <3