Ne kadar karmaşık ve depresif bir eserdi. Oğuz Atay'ı severim ama kitapta hemen her edebi türün olması çok yorucu bir deneyimdi. Okuyabilmiş olmama şaşırdığım bir kitap. Keyifli okumalar diliyorum 🌸
Azərbaycanlı şair Cabir Novruzun dediyi kimi : " Sağlığında qiymət verin insanlara. Yaxşılara sağlığında yaxşı deyin, Sağlığında yaman deyin yamanlara"