Bugün felsefe hocam şey dedi:
"İran distopyanın ne demek olduğunu bilen, okuyan bir toplum olsaydı eğer egemenlik haklarının, vatanın ve bağımsızlığın ne demek olduğunu bilir ve başındaki kişinin ölümünü özgürlüğüne yeğlemezdi."
Çok haklıydı bence, İranlılar -bilhassa rejimden şikayetçi olanlar- bağımsızlık ülküsünün ne demek olduğunu bilmiyor. Asıl üzüldüğüm, ülkemizdeki bazı aptalların bize de bunu istemesi. Ya hu, vatan söz konusu vatan. Başındaki kim olursa olsun, onun cesedini düşman postallarına rağmen görmek istiyorsan vatan hainisindir.