Zulüm tek millettir
Bura neresi biliyor musunuz? İran'da ki kadınlara özgürlük getireceğiz diyen Amerika'nın, 165 kız çocuğuna kazdığı mezar...
Din
··
1 +1'leme
·
2.227 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bugün felsefe hocam şey dedi: "İran distopyanın ne demek olduğunu bilen, okuyan bir toplum olsaydı eğer egemenlik haklarının, vatanın ve bağımsızlığın ne demek olduğunu bilir ve başındaki kişinin ölümünü özgürlüğüne yeğlemezdi." Çok haklıydı bence, İranlılar -bilhassa rejimden şikayetçi olanlar- bağımsızlık ülküsünün ne demek olduğunu bilmiyor. Asıl üzüldüğüm, ülkemizdeki bazı aptalların bize de bunu istemesi. Ya hu, vatan söz konusu vatan. Başındaki kim olursa olsun, onun cesedini düşman postallarına rağmen görmek istiyorsan vatan hainisindir.
Salih
Gönderi Sahibi
@Ayisigi_1 Aşağısı kurtarmaz:)
Acının milliyeti olmaz… Toprağa düşen her can insanlığın kaybıdır. Zulüm kimden gelirse gelsin, karşısında durmak insan kalabilmektir.
Salih
Gönderi Sahibi
Zulmün kaynağı da belli, zulmeden de belli de maalesef insanlar gaflete düşüyor
Salih maalesef abim 🥹
Maalesef bazı kadınlar özgürlüğü çocuk katili hükümetlerden bekliyorlar ve özgürlüğü saglayabileceklerine inanıyorlar sanki israil ve amerika orada ki kadınların özgürlüğünü çok fazla önemsiyormuş gibi
Salih
Gönderi Sahibi
İnci çok haklısınız ama işte medya gücü ellerinde oldukları için ciddi bir manipülasyon yapıyorlar
Acı olansa ordaki bazı kadınları bunu dans ederek kutlamaları
Salih
Gönderi Sahibi
Gülsüm hainlik ve kansızlık her devirde görülüyor maalesef
Paylaşamadıkları Dünyada çocuklar için mezar kazılıyor. O kadar katliamdan sonra gerçekten kazanmış olacaklar mı yani, düşmanın bile kalitelisi sözü çok önemli. Okul çantasına kan sıçramış görüntü mahvetti. Düşman çocuğu olsa bile düşmanlık çocuklar için geçerli sayılmamalı. Adı üstünde çocuk yani. Bu zamanda hala çözüm değil savaşlar ön plandaysa yönetemiyorlar demek ki. Gücü var diye güçsüzü ezme hakkı da var sanıyor. O.ç'lar...
Salih
Gönderi Sahibi
Asra Zifir Nerden bilecektik ki insan kalmanın bu kadar değerli olacağını... Bu devir bize bunu anlattı... meğer ne büyük bir şeymiş
Salih Bu devir insan olmamayı ve insan olmanın kötü olduğunu öğretiyor ama işime gelmediği için öğrenmemekte ısrarcıyım. Ki insan kalmış çoğunluk da öyledir. Biz mahvolsak da, acı da çeksek de değişmeyecek. Taştan gül, gülden taş olmaz. Öldükten sonra da özümüz aynı kalıyor...
Salih
Gönderi Sahibi
Asra Zifir Taş gül olmaz belki ama gülün taş olmaması da bizde çok şeyi ifade ediyor yada etmeli. İnsan kalmak bazen kazanmak değil de bozulmamaktır. En azından bunu korumuş oluruz. Başka da birşey kalmadı elimizde
Reklam
"Sakın ,Allah'ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma ! Allah onları ancak, gözlerin dehşetle bakakalacağı bir güne erteliyor ." -İbrahim 42 /47
Salih
Gönderi Sahibi
Semi'na ve Eta'na İşittik itaat ettik