Sevgili 1k, Oğuz abim şarkı istiyor,kırmayalım:)
Hangi şarkıyı emredersiniz efendim?
Alıntı
·
4 +1'leme
·
7,3bin Gösterim
21 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Belkide aşk dediğin erişilmez olmalı "music.youtube.com/watch?v=YQE_mmh... şu aralar favorimdir kendisi 🤍😊
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Gülcan kıyamam sana çok tatlısın 😅
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Çok güzel 🤗
youtu.be/gLDAwvikkhY?si=... ❤️❤️Son zamanlarda duygularımı manipüle eden adam olur mu?
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
İşte bu :)
youtu.be/k2NO2prCAXQ?si=... . Oğuz abi modun yükselir buyur 😄😄👍
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Uuppssssss🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 İşte benim modum😎😎
Oğuz abimiz ister de biz yapmaz mıyız? open.spotify.com/track/79bKKv3MN... Turgut arabayı kenara çekmiş, Selim'in mektuplarını okuyor ve sonra bu şarkıyı açıyor. Selim'i düşünüyor son zamanlarını yalancı gülümsemelerini, yalancı da olsa gülümsemelerini...Onu son kez böyle hatırlamak istiyor belki. Belki de ben öyle hatırlamak istiyorum. Ah canım Selim... Bunu onlara ithaf ediyorum Oğuzcuğum Atay, bir yerde de sana🫂🫶 İyi geceler ablacım🤗💕
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Ablacımmmmm 🥹🥹🥹 Eridim bitttimmmm🥲🥰 Gülmek, Oğuz'cuğuma çok yakışıyor :)
Reklam