Oğuz abimiz ister de biz yapmaz mıyız?
open.spotify.com/track/79bKKv3MN...
Turgut arabayı kenara çekmiş, Selim'in mektuplarını okuyor ve sonra bu şarkıyı açıyor. Selim'i düşünüyor son zamanlarını yalancı gülümsemelerini, yalancı da olsa gülümsemelerini...Onu son kez böyle hatırlamak istiyor belki. Belki de ben öyle hatırlamak istiyorum. Ah canım Selim...
Bunu onlara ithaf ediyorum Oğuzcuğum Atay, bir yerde de sana🫂🫶
İyi geceler ablacım🤗💕