Çok teşekkür ederim. 😊 Zor ama düşündükçe yorumlanabilen bir metin gibi geldi bana. Şu ara sizin okuma hattınızla da örtüşüyor gibi. Belki okumalarınıza (Lacan, Platon, Ovidius) eşlik edebilecek ya da bir tür devam okuması olabilir diye düşündüm. Eğer siz de okursanız yorumlarınızı merak ederim. 😊