Yine müthiş bir inceleme olmuş hocam, alıntı seçimlerin ve açıklamaların süper. Özellikle 'Hiçbir zaman yeterince yakın ve fazlasıyla yakın olmayacaksınız ve buna rağmen birbirlerine tutulmuş ve bitişik' kısmı üzerine yazdıkların beni çok etkiledi.
İnceleme sonunda başka kitaplarla kurduğunuz bağı pekiştirmeniz artık imzanız niteliğinde, o kısma hiç girmeme gerek yok sanırım :)
Teşekkürler paylaşım için, keyifle okudum.