Yazarın okuduğum ilk kitabı.
Sonlara doğru kitap akmasına rağmen,en başta ilerlemekte zorlandım çünkü yazar uzun betimleme yapıyor
Fakat yine bitirdiğimde üzüldüm bir kitap oldu hikaye içine aldi, kitapta okuduğum atmosferi yaşamış gibi hissettirdi. EvNermin Yıldırım