Hüseyin Rahmi Gürpınarın okuduğum ilk kitabıydı.(Biraz geç kaldığımi biliyorum.)
Onun kalemi ve üslubuyla tanıştım.
Çok güldüğüm bir kitaptı , bir çırpıda bitti.
Bu kitaptan sonra Hüseyin Rahmi Gürpınar kitaplarını okumaya karar verdim ♡ MürebbiyeHüseyin Rahmi Gürpınar