100 sayfa daha eksik olsa da olurmuş dedirten bir kitap oldu benim için. Konuların ilerleyişi çok ağır kalmış. Zaman zaman sıkıcı hale büründü fakat tarihsel gerçeklik tarafıyla dramla dolu bir eserdir, okunmalıdır.
Kırım Tatarları'nın Bolşevikler tarafından nasıl yurtlarından sürüldüklerini anlatıyor kısaca.
Cengiz Dağcı