"Keşke aşık olabilseydim" dedi Dorian Gray, sesinde derin bir acıyla. "Ama tutkuyu yitirmiş, arzuyu unutmuş gibiyim.Kendime fazla dönüğüm.Kendi kişiliğim benim için bir yük haline geldi.Kaçmak, uzaklara gitmek, unutmak istiyorum."
Sayfa 321·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
3.563 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.