·240 syf.····Okunma: 17 Şubat 2026 11:44 Bu kitabı Nevzat Tarhan‘ın Mesnevi Terapi kitabı ile benzer zamanlarda okudum. İkisi de dini konulara değindiği halde diğerine kıyasla bu kitabın çok sığ ve yavan kaldığını fark ettim. Kitap genelde kısa bölümlerden oluşuyor ve her bölümde farklı kişiler Hazreti İsa hakkında olumlu ya da olumsuz fikirlerini, anılarını (ilk gördükleri ya da şahit oldukları,duydukları hallerini) anlatıyor. Bazısı göklere çıkarmış bazısı şeytanla eşleştirmiş, kimi Tanrı demiş kimi insan.