·112 syf.····Okunma: 17 Mart 2026 03:22 Yazar Fatma Aliye romanlarını, kadınların yaşamın değişen koşullarında her an güvencesiz kalabilme ihtimalini göstererek, kimseye muhtaç olmadan yaşayabilmesine çözümler sunmak amaçlı yazmıştır.
Bu kitabında da yetenekli bir kız çocuğunun yaşamını ve yine bir kadının kendi ayakları üzerinde duruşunu anlatıyor.
Kadının eşini ne kadar sevse de ihanetine boyun eğmeyişi, kendi ayakları üzerinde duruşu, aldatıldığı kadına olan metanetli davranışı takdire şayan.Bedia’ya kocaman sarılıyorum. Konunun Osmanlı döneminde geçiyor oluşu da bence güzeldi.
Ama kitabın vermek istediği mesaj çok güzel olmasıyla , daha derin işlenebilirdi.Duygusu daha yoğun olabilirdi.
Kitapla ve sevgiyle kalınız !!!