Marquez müthiş bir yazar . Bir çırpıda okuyup bitireceğiniz bu kitap onunla ilgili pek bir şeyler vermiyor. Yine de tanışmak için uygun.
Konu, her gün hayatını değiştirecek mektubu hasretle bekleyen ancak bir türlü ona ulaşamayan emekli albayın hikayesi. Tekrar ediyorum Marquez ile tanışmak için çok uygun bir kitap.