Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kütüphanemde ismini hatırlamadığım ve yarıda bıraktığım birçok kitap vardır . Ancak bu kitabı bitirmeme rağmen hiç zevk almadım.Tatar çölü ismi bende Asya'da geçen bir hikaye düşüncesi yarattı ancak olay Avrupa'da geçiyor. ( Çokta önemli değil ). Merkezden çok uzakta bir sınır (kale) karakoluna gitmek zorunda kalan genç bir subayın . Yapacak bir şey olmadığı için sıkılan, hayal kuran ve aklını kaybetmek üzere olan bir gurup asker ile çektiği sıkıntıları anlatıyor.