Ölüm var, ayrılık yok...
- Bu belalı köşkten kurtulup da birbirimizi nasıl alacağız? - Orası bana ait bir iş. Sen yalnız bana varmaya söz ver. Ötesi kolay. Söz veriyor musun? - Veriyorum. - Ama benim sözüm şaka değildir. Her ne güçlükle karşılaşırsak karşılaşalım, yılmayacağız. Ölüm var, ayrılık yok. Ben de tekrar ettim: - Ölüm var, ayrılık yok... Gulyabani Hüseyin Rahmi Gürpınar
Edebiyat
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.