- Bu belalı köşkten kurtulup da birbirimizi nasıl alacağız?
- Orası bana ait bir iş. Sen yalnız bana varmaya söz ver. Ötesi kolay. Söz veriyor musun?
- Veriyorum.
- Ama benim sözüm şaka değildir. Her ne güçlükle karşılaşırsak karşılaşalım, yılmayacağız. Ölüm var, ayrılık yok.
Ben de tekrar ettim:
- Ölüm var, ayrılık yok...GulyabaniHüseyin Rahmi Gürpınar