·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mayıs 2018 21:25 John Steinbeck’in okuduğum ilk kitabıydı ve gerçekten beğendim. Kitap, dostluğu ele alıyor ve iki dostun çalışıp para kazanarak hayallerine ulaşmaya çalıştığını gösteriyor bize. Okuması keyifli, bir nefeste okunacak bir hikayesi var fakat sonu pek beklediğim gibi olmadı diyebilirim. Yinede kitap gayet akıcı ve mesaj vericiydi. Tavsiye ederim.