Aslında tam da dediğiniz gibi… anlattıklarınızdan sonra bende gerçekten bir merak oluştu.
Sadece bilgi veren bir kitap değil de, okudukça insanın içinde başka kapılar açacakmış gibi hissettirdi. Özellikle mitlerin derinliği ve farklı anlatımların bir arada olması dikkatimi çekti. Sanırım okunacaklar listeme ekledim, böyle bir yorumdan sonra kayıtsız kalmak zor.