Uzun süredir okuduğum kalın kalın kitaplardan sonra az sayfalı bir kitap okumak istedim. John Steinbeck in okumuş olduğum ikinci kitabı. İlk okuduğum kitabı Fareler ve İnsanlar kitabı da hüzünlü bir şekilde bitiyordu.
Kitabın başlangıcından belliydi aslında nasıl şekilde son bulacağı.
Bebeği akrep sokmuş sonrasında bulunan dev inci neşe kaynağı olmuştu. Ama neşesi felaketi de olmuştu. Sonunda ise bebek gitmiş inci değerini yitirmişti...