Fenerliler daha iyi bilir :)
Fakat yenilmek kötü.
Sayfa 233 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
·
349 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bunu her şeyden çok iyi biliyorum 😂😂🥲🥲
Bârış ↯
Gönderi Sahibi
Baver berbat bir maç yönetti. Yine fenerin kartlarını es geçti, faullerini de. Ama mesele bu değil mesele sizi yarışta tutmaları ve nitekim de öyle yapıyorlar. Yasin kol verdi penaltıyı var’da inceledi ve kullansın dedi