Alper Canıgüz beğendiğim bir yazar özellikle küçük dedektif Alper'in maceralarını keyifle okumuştum. Bu kitabı biraz daha farklı bir türdeydi. Distopya, bilim kurgu tarzındaydı. O yüzden okurken sıkıldığım oldu. Konu biraz karışık geldi, bitirmiş olmak için bitirdim.