9/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2018 33. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2018 01:37
Yazar seveni çok olan biri evet, ama bu zamana kadar merak edip de okumamıştım kitaplarını. Kütüphane sayesinde okuyayım artık diyerek başladım. 1-2 günde bitebilecek kadar sarıyor hikayesi. Klasik aşk hikayesi diyorsunuz başlarda. Ortalara gelince okurken gülümsüyorsunuz, hoşunuza gidiyor Feza ile Koray'ın aşkı. Sonlara doğru hayal kırıklığı yaşıyorsunuz ayrılık nedeniyle. En sonunda ise trajedi oluyor. Son sayfalarında gerçekten ağladım, bu kadar duygu yüklü olacağımı düşünmezdim. Kitabın sonunda bir de Koray'dan olduğu belirtilen şiirler var, onlar muhteşem şiirler değillerdi. Türk yazarlar sürekli aynı konuyu aynı şekilde yazıyor gibi düşünüyorum ama neden ağladım sorusuna cevap veremiyorum şu an. Amacı ağlatmak ise, ki öyle olduğuna inanıyorum, yazarımız başarılı. Tavsiye eder miyim? Duygusal bir kitap okumak isteyenlere evet, hazır olmayanlara hayır. İyi okumalar dilerim.
Edebiyat
VazgeçtimKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20159bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.